Мовленнєвий розвиток
Мовлення дітей дошкільнят
Мовленнєвий розвиток дитини - один з основних чинників становлення особистості в дошкільному дитинстві. Ступінь розвитку цієї сфери психіки визначає рівень сформованості соціальних і пізнавальних досягнень дитини - потреб і інтересів, знань, умінь та навичок, а також інших психічних якостей, що є основою особистісної культури.
Мовлення дитини передбачає:
- засвоєння дитиною культури мовлення та спілкування;
- елементарних правил користування мовою у різних життєвих ситуаціях;
-оволодіння мовою як засобом пізнання і способом специфічно людського спілкування.
Мова виступає «каналом зв'язку» для одержання інформації з немовних сфер буття, засобом пізнання світу від конкретно-чуттєвого до понятійно-абстрактного.
Мовленнєве виховання забезпечує духовно-емоційний розвиток дитини через органічний зв'язок із національним вихованням.
Мовленнєва діяльність дітей дошкільного віку складається із різних видів говоріння та слухання, під час якої формуються мовленнєві вміння і навички.
Вивчення української мови в дошкільних навчальних закладах національних спільнот передбачає:
- залучення дітей інших національностей, які є громадянами України, до оволодіння українською мовою як державною на рівні вільного спілкування з іншими дітьми і дорослими,
- виховання інтересу та позитивного ставлення до української мови.
Вивчення скоромовки "Сорока" за допомогою мнемотехніки
Мовленнєва гра "Мама яка?" Уважно розгляньте картинки підказки. Поміркуйте та скажіть: "Яка буває Мама?"
Мовленнєва гра "Весна яка?" Уважно розгляньте картинки підказки. Поміркуйте та скажіть: "Яка буває Весна?"
Вивчення вірша Наталії Карпенко "Парад планет" за допомогою мнемотехніки
Мовленнєва гра "Що робить кухар?" Уважно розгляньте картинки підказки. Поміркуйте та виконайте завдання
Мовленнєва гра "Зима яка?" Уважно розгляньте картинки підказки. Поміркуйте та скажіть: "Яка буває Зима?"